• Vi kjemper for en bedre hverdag med PMDD

Vår visjon er å skape en verden der mennesker med Premenstruelt Dysforisk Forstyrrelse (PMDD) opplever forståelse, støtte og en forbedret livskvalitet.

Om foreningen

Foreningen PMDD Norge er en voksende stemme for rundt 100.000 individer som lever med PMDD. Vi står sammen for å spre kunnskap, fremme forståelse, og sikre nødvendig støtte for hver og en som kjemper mot PMDD.

Vi jobber for å bedre kunnskap om PMDD, og kjemper for anerkjennelse og standarder som sikrer at pasienter får den hjelpen de trenger. En viktig del av vårt arbeid er å fremme samarbeid på tvers av fagfelt og øke bevisstheten blant fastleger, gynekologer og psykologer. Dette hjelper oss å tilby grundig og effektiv støtte til de som lever med PMDD.

Våre samarbeidspartnere

Apomed
    PMDD Norge er stolte over å samarbeide med nettapoteket Apomed, en støttespiller som deler vårt engasjement for å øke bevisstheten rundt premenstruell dysforisk lidelse (PMDD). Gjennom dette samarbeidet står vi sammen i kampen for å:

• Spre kunnskap om PMDD, en tilstand som fortjener bred oppmerksomhet og forståelse.
    • Fremme forståelse og anerkjennelse av PMDD som en alvorlig og påvirkende lidelse, og bryte ned stigmaet som omgir menstruasjonsrelaterte helseutfordringer.
    • Sikre nødvendig støtte og hjelp for de som lever med PMDD, og gjøre veien til hjelpemidler og behandlinger enklere.

Apomed er ikke bare et apotek; det er et apotek som legger vekt på behovene til mennesker med kroniske lidelser. Med et omfattende utvalg av apotekprodukter, inkludert reseptbelagte medisiner, er Apomed dedikert til å tilby den støtten og de tjenestene som er nødvendige for de av oss som navigerer i hverdagen med PMDD og andre langvarige helseutfordringer. For mer inforasjon om apoteket, besøk deres nettside: Apomed.no

Hils på foreningen

Møt vårt engasjerte team – fra styret til våre dedikerte frivillige. Sammen jobber vi mot et felles mål: å gjøre livet med PMDD litt lettere.

• Renate Nylund Derås

Styreleder